پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/اولین  نشست تخصصی جشنواره پاسخ برتر

حوزه/سلیمی گفت: تاکنون ۳۴۰ مدرسه علمیه در نقاط مختلف را به هم متصل نموده ایم تا در جهت فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت شبکه عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد رضا سلیمی رئیس اداره رسانه و روش‌های تبلیغ نوین حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در نشست تخصصی طلاب پاسخگو به شبهات دینی در فضای مجازی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات برگزار شد، گفت: در حوزه‌های علمیه خواهران اداره رسانه و تبلیغ در فضای مجازی راه اندازی شده است؛ در این اداره فعالیت‌ها فقط مختص به طلاب حوزه‌های علمیه خواهران نبوده و از مراکز علمی دیگر مربوط به بانوان نیز می‌توانند از آنها بهره ببرند.

وی افزود: در حال حاضر تولید محتوای چند رسانه‌ای در قالب‌های فیچر، رادیویی، فیلم و عکس را در اداره رسانه حوزه‌های علمیه خواهران داریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۴۰ مدرسه علمیه در نقاط مختلف را به هم متصل نموده ایم تا در جهت فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت شبکه عمل شود.

رئیس اداره رسانه و روش‌های تبلیغ نوین حوزه‌های علمیه خواهران، تشکیل و راه اندازی سازمان توزیع محتوای مجازی را لازم دانست و گفت: می‌بایست رسانه‌های مختلف برای هر مخاطب خود به تناسب شرایط سنی و فرهنگی او به تولید و توزیع محتوا بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha