جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه سالیانه خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان سنقر و کلیایی

حوزه/ مسئول کمیته تخصصی تبلیغ دینی کانون خادمیاران رضوی سنقر و کلیایی، از برگزاری جلسه سالیانه خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان سنقر و کلیایی و اجرای طرح آبرومندانه (آقا حساب می کند) خبر داد.

حجت الاسلام حسین اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری جلسه سالیانه خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان سنقر و کلیایی با حضور مسئول دفتر استان کرمانشاه خبر داد.

وی در خصوص طرح آبرومندانه (آقا حساب می‌کند) افزود: برای حفظ شأن و کرامت افراد و خانواده‌های بدهکار، با مراجعه به کسبه بازار، با کمک‌های مردمی حساب آنها را پرداخت می‌شود.

مسئول کمیته تخصصی تبلیغ دینی کانون خادمیاران رضوی سنقر و کلیایی، بیان کرد: با توجه به تأسیس کانون و استقبال مردمی با کمک ارادتمندان امام رضا (ع) از چندین سال گذشته در این شهرستان، قریب به ۸۰۰ میلیون تومان به اشکال گوناگون به دست افراد نیازمند رسیده است.

حجت الاسلام اسدی در ادامه گفت: کمک رسانی به مستضعفین و نیازمندان را در قالب بسته‌های معیشتی، خرید لوازم خانگی اعم از: (یخچال، بخاری) آزادی زندانیان، ساخت و ساز خانه برای افراد بی خانمان، پرداخت بدهی فقرا و نیازمندان در قالب طرح آبرومندانه (آقا حساب می‌کند)، پرداخت هزینه‌های درمان افراد بی بضاعت، صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: در این کانون در طول هفته چندین نفر از نیروهای افتخاری مشغول خدمت رسانی به مستمندان بوده و حدود ۹۰ نفر خادمیار افتخاری در خدمت عاشقان امام رضا (علیه السلام) می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha