پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان

گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این جلسه پیرامون "بررسی و ارزیابی حرکت نهاد امامت جمعه استان در مسیر و اعتلای ایمانی و انقلابی" بحث و گفتگو صورت گرفت و بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنرانی پرداخت.

همچنین در ادامه نیز حجت الاسلام علی نژاد، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان و شماری از ائمه جمعه استان خوزستان نیز هر کدام پیرامون موضوع جلسه به بیان نکات خود پرداختند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به سخنرانی پرداخت و نکاتی را پیرامون حرکت نهاد امامت جمعه خوزستان در مسیر و اعتلای ایمانی و انقلابی و جایگاه آن مطرح کرد.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در قالب سفر سه روزه در استان خوزستان حضور پیدا کرد و دیدارهای بسیاری با اقشار مختلف انجام داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha