پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی حاج قاسم در آثار فعالان رسانه ای اروپا و امریکا

حوزه/: ۱۱ سپتامبر حادثه‌ای است که اسرائیلی‌ها ایجاد کردند، ولی رسانه‌های صهیونیستی کاری کردند که مردم باور کنند گروهی غیر از آنها این کار را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: امروز رسانه، دنیا را مدیریت می‌کند. لذا صهیونیسم بر رسانه تمرکز کرده و روی همین اصل مهم بیش از ۹۰ درصد رسانه را در اختیار گرفته است.

مسئول دفتر ارتباطات حوزه علمیه قم و نجف، افزود: امروز شرق و غرب برای امنیت اسرائیل تلاش می‌کنند و شاید یکی از دلایل مهم بحث اقتصاد باشد.

وی بیان داشت: از طرفی دشمنان صهیونیسم نیز در برابر آنها اقداماتی کرده‌اند، چون می‌دانند آنها نژادپرست و مردم را برده خود می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب، گفت :۱۱ سپتامبر حادثه‌ای است که اسرائیلی‌ها ایجاد کردند، ولی رسانه‌های صهیونیستی کاری کردند که مردم باور کنند گروهی غیر از آنها این کار را انجام داده است.

وی، افزود: امروز جبهه مقاومت در دنیا وجود دارد که با حرکت خود جهان را به لرزه درآورده و همین مسئله موجب شده غرب به فکر مذاکره با حزب الله باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب با اشاره به شخصیت شهید سردار سلیمانی، گفت: این شخصیت را می‌توان در قرآن پیدا کرد، چرا که وی، کسی بود که به فکر انسانیت و آزادی بشریت از شرّ صهیونیسم جهانی بود.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی کسی بود که برای آزادی و حریت و دفاع از مظلوم، جانش را فدا کرد تا به همه بفهماند که باید در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha