پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوره/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: رویداد منطقه استارتاپ های شاهد و ایثارگر در استان قم به عنوان استان معین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: این رویداد در سال جاری با فراخوان ثبت نام استارتاپ های شاهد و ایثارگر در سامانه گنج شاهد آغاز شد و پس از تکمیل اطلاعات و بررسی اولیه آثار وارد مرحله داوری گردید.

وی اضافه کرد: داوری استارت آپ های شاهد و ایثارگر با مشارکت پارک علم و فناوری استان صورت گرفت و از بین ۴۳ محصول استارت آپی تأیید شده از سوی ۲۸ نفر، هشت ایثارگر از استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری و فارس به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اشاره کرد: این رویداد دومین رویداد استارتاپ های شاهد و ایثارگر در سطح کشور و اولین رویداد منطقه‌ای شاهد و ایثارگر است که در سال جاری در ۵ استان کشور از جمله استان قم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: مرحله اختتامیه این رویداد و رقابت نهایی استارتاپ‌ها برای ورود ۴ استارتاپ به مرحله کشوری روز یکشنبه سوم بهمن ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. مهمانان این مراسم مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور و مسئولان استان هستند.

لازم به ذکر است: استان قم به عنوان استان معین استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان در این رویداد معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha