جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه غربی‌ها و آمریکایی خود یک پیروزی بزرگ برای این کشور است که باید قدر این ایستادگی را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته سنندج اظهار داشت: در روزهای اخیر که شاهد بارش نزولات آسمانی در کردستان بودیم، حضور و فعالیت نیروهای امدادی و جهادی از جمعه نیروهای نظامی قابل تقدیر است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه خدمت در اسلام از اعمال نیکو محسوب می‌شود، گفت: هر گونه خدمتی به خلق الله به نوعی برای ما به عنوان یک عمل خیر ثبت می‌شود؛ در این روزها خدمات نیروهای راهداری، هلال احمر و… در امر کمک به باز نگه داشته راه‌های مواصلاتی و… بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی از سودجویان نسبت به مردم سنندج اجحاف‌های بسیاری کرده‌اند، افزود: متأسفانه با آغاز بارش‌ها در سطح استان به ویژه سنندج و نیز برودت هوا و… شاهد کم فروشی و بعضاً گران فروشی برخی از نانوایی‌ها و مغازه‌ها بودیم که این عمل خلاف اعتقادات دینی است.

ماموستا رستمی با اشاره به در پیش بوده دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی زمینه دگرگونی‌های بسیاری در کشور شده است و امروز شاهدیم که بسیاری از نقاط دور افتاده این کشور از خدمات خوبی بهره می‌برند که این را باید از برکات این نظام اسلامی دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه غربی‌ها و آمریکایی خود یک پیروزی بزرگ برای این کشور است که باید قدر این ایستادگی را بدانیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه امنیت در کشور از ضریب بسیار بالایی برخوردار است، عنوان داشت: در این شرایط بسیار حساس در فصل زمستان که احتمال هرگونه حادثه‌ای دور از انتظار نیست باید با رعایت حقوق دیگران و نیز صرفه‌جویی های لازم از پیش آمدن هرگونه مشکلی برای جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha