پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر ضرورت توجه مدیران پتروشیمی‌ها در استخدام‌ها به جوانان بومی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی شرکت‌های صنایع نفتی در استان باید برگزار شود، گفت: مدیران پتروشیمی‌ها در استخدام‌های خود به جوانان بومی این استان توجه کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان به اعتراضات جوانان استان بوشهری نسبت به امتحانات توجه نمایند گفت: اگر جوانی نسبت به نتایج اعتراض کرد باید به این اعتراض توجه و احترام گذاشته شود.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک پیش رو بودن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به جایگاه و نقش بانوان در جامعه پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی آسمانی و عرشی برای همگان به ویژه زنان در همه امور است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نقش زنان در جوامع انسانی و در طول تاریخ را بسیار والا عنوان کرد و افزود: زن در نظام آفرینش یک جایگاه بسیار بالا و والایی داشته و دارد به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی بودند که جوهره عالم وجود در وجود ایشان که عبودیت الهی است تجلی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایجاد فشار اقتصادی و فرهنگی از سیاست‌ها و رویکرد جهان استکبار و دشمنان اسلام است گفت: یکی از طرح‌های راهبردی دشمن استفاده از فشار اقتصادی و سرگرم کردن مسئولان کشور برای حمله مخرب و بزرگ فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور روسیه گفت: اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح همکاری ایران و روسیه مایه اقتدار کشور است و این سفر می‌تواند سرفصل نوینی در عرصه رشد اقتصادی و امینت منطقه‌ای باشد و مایه اقتدار جبهه مقاومت در مقابل جبهه زیاده خواه و تروریسم به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می‌شود.

وی ادامه داد: دولتمردان منطقه فریب آمریکا را نخورند، چرا که سفر رئیس جمهور ایران به روسیه سفر صلح با پیامد اقتدار اسلام و امنیت منطقه است و برای هیچ کشوری اثر منفی ندارد؛ باید تمامی مصوبات این سفر بر اساس عزت، مصلحت و اقتدار ایران تصویب و سپس پیگیری شود و از فرصت‌ها استفاده و نظارت کارآمد صورت گیرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha