چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

امام جمعه خورموج گفت: متأسفانه ماشین تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه‌ای با همکاری پادوهای داخلی آنها با ایجاد هیاهو به دنبال این هستند تا دیپلماسی دولت انقلابی را بی ثمر نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست، امام‌جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: متأسفانه ماشین تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه‌ای دشمن با همکاری پادوهای داخلی آنها و برخی از عوامل داخلی این روزها بمباران خبری را علیه دولت انقلابی آغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد: در واقع این بخشی از جنگ ادراکی و شناختی دشمن علیه دولت انقلابی و ملت ایران است که در میانه مذاکرات ایران در وین چنین شرایطی را رقم می‌زنند با هدف اینکه دولت انقلابی در عرصه دیپلماسی نتواند دستاوردی داشته باشد. البته ان شاءالله با همت و مجاهدت رئیس جمهور و دولت انقلابی و تیم دیپلماسی شاهد گره‌گشایی و ارتباط مؤثری با دنیا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام زاهد دوست افزود: کسانی که امروز این چنین هیاهوی تبلیغاتی راه انداخته‌اند، هشت سال گذشته در حالی که دولت قبل اصرار به ارتباط با غرب داشت و در صدد گسترش روابط با غرب به هر قیمتی بود، یا سکوت اختیار می‌کردند و یا حمایت جدی می‌کردند که دولت وارد شود در یک شرایطی که در عرصه دیپلماسی برای نظام جمهوری اسلامی منجر به شکست باشد.

امام جمعه خورموج گفت: این افراد دیروز سکوت می‌کردند و رضایت می‌دادند، اما امروز که دولت مدبرانه و حکیمانه در چارچوب خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند حرکت می‌کند، هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای راه انداخته‌اند، لذا همه ما مراقب باشیم.

وی ادامه داد: قطعاً هر آنچه اتفاق بیفتد برد برد و به نفع ملت ایران خواهد بود و موجب انزوای دشمنان و خروج از بن‌بست تحریم‌ها خواهد شد.

امام‌جمعه خورموج در ادامه با بیان اینکه فرماندار فعلی شهرستان دشتی فردی مؤمن، توانمند و باتجربه است، عنوان کرد: حالا که استاندار برای تغییر فرماندار دشتی به جمع‌بندی و به قطعیت رسیده است، مردم خواستار شتاب دهی به این موضوع هستند.

حجت‌الاسلام زاهد دوست با تاکید بر اینکه هر کسی از هر کجایی هم صلاحیت گزینش شدن برای خدمت‌گزاری به مردم شهرستان دشتی را ندارد، تصریح کرد: لازم است سه شاخصه بومی، انقلابی و کارآمدی در انتخاب فرماندار آینده دشتی لحاظ شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha