جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر الگوگیری زنان از سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد و گفت: الگوهای رفتاری و اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام در خانواده ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شب گذشته در سخنرانی مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که در مسجد حضرت فاطمه (س) واقع در شهرک ۵ آذر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم به حرمت این مکان مقدس اعمال، رفتار و کردارمان مورد قبول حق‌تعالی قرار گیرد.

وی با اشاره به آیه ۹ سو را اسرا؛ إِنَّ هَذَا الْقُرْءَانَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَ یُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّلِحَتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْراً کَبِیراً گفت: خداوند هدایت‌گر کسی بوده که ثابت‌قدم‌تر و استوارتر باشد و به مؤمنانی که کارهای شایسته انجام داده، بشارت می‌دهد که برایشان پاداش بزرگی در نظر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به انطباق سیره و راه و روش حضرت فاطمه زهرا (س) با قرآن اشاره کرد و افزود: عمل‌کردن به آیات الهی، تلاوت و انس با قرآن از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی به جایگاه این بانوی بزرگ اسلام در آیات و روایات اشاره کرد و بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) از دیدگاه قرآن به عنوان نمونه عبودیت معرفی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه اهل‌بیت (ع) و قرآن تا حوض کوثر از هم جدا نمی‌شوند، عنوان کرد: اهمیت و جایگاه حوض کوثر آن‌جاست که قرآن و اهل‌بیت بر پیامبر در کنار این حوض وارد می‌شوند و با مؤمنان واقعیِ امت پیامبر دیدار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر الگوگیری زنان از سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد و یادآور شد: الگوهای رفتاری و اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام در خانواده ترویج یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha