پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه و نهاد خانواده به کار گرفته‌اند، گفت: اسلام نگاه تفریطی به بانوان به عنوان انسان‌هایی که تاب حضور در مناسبات اجتماعی را ندارند را رد نموده و این نگاه را مورد نکوهش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شنبه شب در نشست خواهران طلبه و مبلغه لرستانی که در مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر بیان داشت: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج یابد.

وی با بیان اینکه باید سبک زندگانی حضرت زهرا (س) در جامعه تبلیغ و تبیین شود، افزود: مبلغان باید تلاش کنند شاخصه‌های سبک زندگی فاطمی را در بین افراد جامعه بویژه بانوان نهادینه کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: امروز حضور بانوان و ورود آنها به حوزه‌های علمیه چشمگیر است و خواهران با علاقه و انگیزه در حوزه‌های علمیه حضور می‌یابند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه با اشاره به اینکه امروز خواهران مبلغه با حضور در اماکن مختلف تبلیغی در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی انقلابی در تلاش هستند، گفت: خواهران مبلغه امروز با بصیرت افزایی در جامعه تلاش می‌کنند تا هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه و نهاد خانواده به کار گرفته‌اند گفت: اسلام نگاه تفریطی به بانوان به عنوان انسان‌هایی که تاب حضور در مناسبات اجتماعی را ندارند را رد نموده و این نگاه را مورد نکوهش قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغه باید با اخلاص، سعه‌صدر و مردم داری در راستای اجرای اهداف اسلامی انقلابی گام بردارند، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغه در راستای تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha