چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آئین گرامیداشت روز میلاد حضرت زهرا (س) گفت: وجود مادران شهدا خود بیانگر الگو برداری این بزرگواران از حضرت زهرا (س) است که توانستند با تربیت درست فرزندانی برای دفاع از اسلام نشان دهند که اهمیت زن و مادر چقدر والاست.

به گزارش خبرگزار، حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، امروز در آئین گرامیداشت روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر در جمع خواهران پاسدار سپاه عاشورا گفت: وجود مادران شهدا خود بیانگر الگو برداری این بزرگواران از حضرت زهرا (س) است که توانستند با تربیت درست فرزندانی برای دفاع از اسلام نشان دهند که اهمیت زن و مادر چقدر والاست.

وی با اشاره به نقش زنان در طول انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی مادران و خواهران در نظام اسلامی دفاع از انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در عرصه دفاع مقدس نقش زنان نه تنها کمتر از مردان نبود، بلکه امنیت امروز را مدیون عشق و ایثارگری مادران و همسرانی می‌دانیم که عزیزترین افراد خود را در راه خدا و انقلاب تقدیم کردند.

اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این آئین گرامیداشت گفت: زندگی با برکت و پر از افتخار حضرت زهرا (س) الگوی بارز برای برهه‌های مختلف جامعه اسلامی است و زنان مسلمان از سیره و منش رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها الگو برداری کنند.

وی اضافه کرد: بانوان هم در خانه و هم در جامعه مسئولانه تلاشی جهاد گونه را رقم می‌زنند که این خود نقش بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha