جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: تعامل اوقاف و تبلیغات اسلامی که وجوه مشترک فراوانی دارند، یک ابتکار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی که در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان آذربایجان شرقی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، گفت: تعامل این دو نهاد و سازمان فرهنگی که وجوه مشترک فراوانی دارند، یک ابتکار ارزشمند است.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی که مدتی در رأس سازمان تبلیغات اسلامی بود و اکنون در رأس سازمان اوقاف کشور هستند و حجت الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی که مدتی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بود و اکنون در رأس اداره کل اوقاف استان است، از نزدیک بر مشکلات دو سازمان آشنا هستند.

وی با تقدیر از مسئولان و کارکنان هر دو نهاد طی سال‌های گذشته، ادامه داد: توصیه می‌کنم که هیچ گاه گذشتگانمان را از یاد نبریم و با یادآوری آن‌ها، از تجربیاتشان بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تبریک انتصاب حجت الاسلام سیدمحمود حسینی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان، برای حجت الاسلام شعبانی، مدیرکل اسبق این نهاد آرزوی توفیق کرد.

حجت الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: امیدواریم حرکت‌هایی چون برنامه امروز باعث افزایش همکاری‌های فرهنگی بین دو دستگاه شود و آرزوی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در تحقق بخشی دو دستگاه در حوزه برنامه‌های فرهنگی و ساماندهی به امور مساجد گام برداریم.

وی افزود: امیدواریم شاهد افزایش این همدلی‌ها باشیم تا بتوانیم در خدمت دین، مساجد و مردم ولایت مدار فعالیت داشته باشیم و این امر نیز جز با وحدت، همدلی و صمیمیت انجام نمی‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: با این تلاش‌ها و اهتمام‌های فرهنگی، استانمان را که همواره استان و شهر اولین‌ها بوده را در لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری به ویژه در نهادینه کردن گام دوم انقلاب اسلامی در جایگاه خود یاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha