جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: شخصیت‌هایی مثل آیت الله کوهستانی اثرگذار هستند که امیدواریم آثار ایشان بیش از گذشته منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از اعضای کنگره ملی آیت الله کوهستانی (ره) با حضور در بیت حضرت آیت الله جوادی آملی با معظم‌له دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار که نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز حضور داشت در سخنانی بیان داشتند: آیت الله کوهستانی به معنای واقعی کلمه نشان داد عالم کیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. ایشان "یمشی بالعلم" بود، بیان و بنانش علم بود.

معظم‌له ادامه دادند: انسان‌های وارسته نیازی به جهاد و تحمل زحمت برای کنترل نفس خود ندارند؛ آیت الله کوهستانی اینچنین بود، به آسانی راه مستقیم را می‌پیمود و برای او این مسئله حل شده بود، چون دنیا در نظر وی سهل شده بود.

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز امیدواری کردند: شخصیت‌هایی مثل آیت الله کوهستانی اثرگذار هستند که امیدواریم آثار ایشان بیش از گذشته منتشر و در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

گفتنی است: کنگره ملی آیت الله کوهستانی (ره) به همت وزارت فرهنگ و ارشاد، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha