پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ملایر

حوزه/ امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه باید آسیب‌های حضور کودکان در فضای مجازی مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: کارشناسان حوزه فضای مجازی باید با احصای آسیب‌های فضای مجازی و روشنگری برای خانواده‌ها، از وقوع مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امروز در دیدار رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر، با تاکید بر اهمیت توجه به فضای مجازی خصوصاً نسبت به حضور کودکان در این فضا، اظهار داشت: امروز همه ما باید در میدان فضای مجازی در حد توان خود حرکت کنیم و نسبت به آن منفعل نباشیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات در عرصه فضای مجازی حضور کودکان و نوجوان در این فضا است، مطرح کرد: داشتن سواد رسانه‌ای و فضای مجازی برای والدین و خانواده‌ها یک ضرورت مهم و حساس است و متولیان امر نسبت به آموزش آن باید برنامه‌های مشخصی را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه ملایر افزود: از آنجایی که به دلیل شرایط کرونایی بسیاری از کلاس‌های درسی در فضای مجازی برگزار می‌شود، بنابراین دسترسی کودکان و دانش آموزان به این فضا و گوشی همراه راحت‌تر از گذشته است و لذا مراقبت از فرزندان، حساس‌تر از گذشته می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه باید آسیب‌های حضور کودکان در فضای مجازی مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: کارشناسان حوزه فضای مجازی باید با احصای آسیب‌های این فضا و روشنگری برای خانواده‌ها، از وقوع مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنند.

در پایان این دیدار نیز مقرر شد سرهنگ عباسی، رئیس پلیس فتا شهرستان ملایر به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین آسیب‌های حضور کودکان در فضای مجازی برای والدین بپردازد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha