جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید از مؤسسه

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش و جایگاه بنیان خانواده در رشد و بالندگی جامعه گفت: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه مشکلات فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی کربلا وابسته به هیئت انصارالشهدای یزد بر لزوم هدفمند بودن فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: باید در فعالیت‌های فرهنگی به ظرفیت‌های دینی و بومی هر منطقه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان اعتقادات و باورهای نسل جوان جامعه را نشانه گرفته‌اند اظهار کرد: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه مشکلات فرهنگی است و تا این مشکلات حل نشود سایر مشکلات حل نخواهد شد.

دهشیری با اشاره به جنگ رسانه‌ای، تصریح کرد: باید به دنبال حفظ اعتقادات و باورهای نسل جوان با فعالیت‌های فرهنگی جذاب و اثرگذار باشیم.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: توجه به فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت پایه از دیگر موضوعات است که باید مورد توجه مجموعه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی از اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه امروز جوانان یاد کرد و گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی زمینه‌ای جهت ورود نوجوانان و جوانان به بازار کار باشد.

دهشیری اظهار کرد: دستگاه قضا از فعالیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی اثرگذار و با برنامه در استان حمایت خواهد کرد، اما افزایش اثرگذاری چنین مجموعه‌هایی قطعاً نیازمند حمایت دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی است.

در این بازدید که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان، سرپرست روابط عمومی دادگستری کل استان نیز حضور داشتند از فرآیند احداث شهرک جشن و بازی آسمان نیز بازدید شد.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha