جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی رابطین این شورا و روسای ستادهای دهه فجر شهرستانهای استان گفت: برنامه های عید انقلاب در تمامی شهرها و روستاها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در جلسه هم اندیشی رابطین این شورا و رؤسای ستادهای دهه فجر شهرستان‌های استان، گفت: برنامه‌های عید انقلاب اسلامی در تمامی شهرها و روستاهای استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در جای جای کشور صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و چهل و سومین عید انقلاب اسلامی در تمام شهرها و روستاها و با مشارکت همه مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف برای بزرگداشت دهه فجر، افزود: از مدت‌ها پیش، روند تشکیل ستادهای دهه فجر شهرستانی و برگزاری جلسات و تدوین برنامه‌های اجرایی در دستور کار ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قرار گرفته و امروز برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت عید انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های استان پیش بینی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از رؤسای ستادهای شهرستانی، از حمایت‌های مسئولین شهرستانی از این ستادها نیز تشکر کرد و افزود: رویکرد اصلی برنامه‌های امسال، حضور و مشارکت گسترده و جدی مردم عزیز در اجرای این برنامه‌ها خواهد بود و تبیین، تبلیغ و تعمیق باورها، پیام‌ها و اهداف اصلی دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

وی سه عنوان برنامه شاخص و اساسی را ویترین برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر معرفی کرد و افزود: ویژه برنامه یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن، ویژه برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در روز ۱۴ بهمن و سرانجام راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام خواهد بود.

حجت الاسلام اسکندری در پایان تأکید کرد: امسال ان شاء الله با توجه به وضعیت کرونایی استان، راهپیمایی و تجمع مردمی در یوم الله ۲۲ بهمن پیش بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha