پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه حرمت و جایگاه مردم در ادارات حفظ شود، گفت: مسئولان پاسخ‌گوی تلفن و پیامک‌های مردم باشند و با متانت حرف بزنند و احساس نکنند که با پاسخ‌گویی، کلاس‌شان پایین می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جمع طلاب خواهر شهرستان سنندج اظهار داشت: فضائل و سیره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بی‌کران و شایسته است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل مردان و زنان جامعه است، افزود: علم و نجابت تنها یکی از فضائل و ویژگی‌های شایسته این بانوی بزرگ اسلام بوده که زنان می‌توانند از آن الگوبرداری کنند و بنا به فرموده امام صادق سزاوار نیست که مؤمن خود را خوار سازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با طرح این سوال که نجابت چیست؟ گفت: «انفاق، احسان، مهربانی، صبوری، متانت بخشش، متعهد، وفاداری، داشتن شخصیت آرام، قابل اعتماد و توکل به خدا»، از ویژگی‌های فرد نجیب است، مرحوم آیت‌الله حق‌شناس فردی بخشنده بود و می گفتند هر موقع کیسه‌ام نزدیک خالی شدن بود آن را می‌بخشیدم، بنابراین باید ما نیز این راه را ادامه بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه انسان‌ها در برخورد با دیگران محترمانه و با ادب رفتار و برخورد کنند، چراکه این هم یکی از ویژگی‌های فرد نجیب است، گفت: اگر هم‌اکنون ادارات وظیفه خود را به خوبی انجام می دادند و با مردم درست رفتار می کردند و پاسخ‌گو بودند، شاهد برخی از مشکلات کنونی نبودیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: مسئولان پاسخ‌گوی تلفن و پیامک‌های مردم باشند و با متانت حرف بزنند و احساس نکنند که با پاسخ‌گویی، کلاس‌شان پایین می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه حرمت و جایگاه مردم در ادارات حفظ شود، یادآور شد: انتظار می‌رود همه افراد از تخریب و بدخواهی دیگران دوری کنند و به‌جای این کارها، به فریاد اخلاق برسیم و معنای واقعی نجابت را در زندگی عملی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha