چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجلیل مدیر جامعه‌الزهرا (س) از مادران آسمانی کارمندان

حوزه/ خانم دکتر برقعی از کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که اخیراً مادر خود را از دست دادند، تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم برقعی در جمع بانوان کارمند جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که اخیراً مادران خود را از دست دادند، حضور یافت و از آنان تجلیل کرد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا علیها السلام، عنوان کرد: مرگ در آموزه‌های دینی به معنای نیستی، عدم و نابودی نیست، بلکه ورود به عالم مثال است که احاطه به این عالم مادی دارد.

دکتر برقعی تصریح کرد: گرچه مادران شما به ظاهر در این دنیا نیستند، اما احاطه آنها بر این دنیا بیشتر است و ناظر بر اعمال و حرکات شما هستند.

وی بیان داشت: شاید ما از نبود جسم آنها ناراحت باشیم، چون ما با این عالم ماده خو گرفتیم و عجین شدیم، اما نگاه مادران از عالم بالا به فرزندان می‌تواند زندگی آنان را تغییر دهد و دست ایشان در آن دنیا بازتر است.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: اراده خداوند بر این بوده که ما عزیزان خود را در این دنیا از دست بدهیم، اما آنچه ما را آرام می‌کند، این است که می‌دانیم خدا حکیمی وجود دارد و با حکمت خود برنامه‌ریزی می‌کند؛ پس قطعاً مصلحت ما را در این دیده و این امر به نفع ما بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: ما در خانه حضرت زهرا علیها السلام به خدمت مشغول هستیم و هدفی جز رضایت آن حضرت نداریم، امید است که خدمات ما مورد رضای حضرت باشد و همه مادران آسمانی مورد عنایت حضرت زهرا علیها السلام قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha