جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره ملی مادرم

حوزه/ جشنواره ملی «مادرم» با سه پویش «دست بوس»، «جشن خانگی» و «مسابقه کتابخوانی» تا ۷ بهمن ماه ادامه دارد و تا کنون بیش از ۱۶ هزار نفر در این جشنواره مشارکت داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشنواره ملی «مادرم» که به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود با مشارکت بیش از ۱۶ هزار نفر به کار خود ادامه می‌دهد.

این جشنواره در سه پویش با عنوان‌های «دست بوس»، «جشن خانگی» و «مسابقه کتابخوانی» از ۲۷ دی تا ۷ بهمن برگزار می‌شود که در پویش دست بوس تا کنون بیش از ۲ هزار نفر، در پویش برپایی جشن خانگی ۱۲۴ نفر و در مسابقه کتابخوانی بیش از ۱۳ هزار نفر در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی شرکت داشته‌اند.

شرکت در پویش «دست‌بوس» با ارسال عکس، فیلم و یا گزارشی از خدمت به مادران خود و یا بوسیدن دست مادران، پویش «جشن خانگی» با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در خانه و ارسال تصاویر آن و مسابقه کتابخوانی با دانلود رایگان کتاب‌های معرفی شده برای هر بخش و پاسخ به سوالات طرح شده از کتاب تا ۷ بهمن ماه امکان پذیر است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی در بستر فضای مجازی به نشانی fatemi.amfm.ir مراجعه کنند و با ورود به جشنواره ملی مادرم در هر کدام از پویش‌ها مشارکت داشته باشند.

گفتنی است جوایز این جشنواره شامل ۵ پلاک طلای یا زهرا (س) و ده‌ها بسته فرهنگی متبرکات فاطمی است که به قید قرعه به برگزیدگان اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha