پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر توسعه امکانات فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان،گفت: گرچه کاشان در رفع آسیب های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان کمک کار است اما نیاز به تلاش بیشتر وزارت بهداشت و درمان در توسعه امکانات فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سالن اجتماعات این دانشگاه، اظهار داشت: پیشرفت در عرصه پزشکی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مدیون تلاش ابر مردهایی همچون دکتر قریب و خدا دوست‌ها ست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، روحانیون، مسئولان، پزشکان و… ایثارگر را امید و سرمایه‌های نظام اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان با نادیده گرفتن پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، به خاطر مشکلات معیشتی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران می‌باشند.

وی، با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه پزشکی، گفت: قبل از انقلاب پزشک از بنگلادش و هند وارد می‌کردیم، ولی الان به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت زیادی در عرصه پزشکی کشور هستیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، چینش نیروهای کمی و کیفی در دستیابی به یک هدف را وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: فردی ممکن است علاوه بر پتانسیل فراوان کاربلد هم باشد، ولی به دلیل نداشتن روح جمعی نمی‌تواند مدیری موفق باشد.

وی، تصریح کرد: مدیر موفق کسی است که بتواند کادر علمی و اداری را برای دستیابی به هدف بسیار مهم در کنار هم بچیند.

امام جمعه کاشان، به روحیه تعاملی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و گفت: دکتر مروجی تلاش زیادی را در ایجاد تعامل بین خیرین، کادر درمان و کادر علمی برای توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه کاشان به عمل آورد.

وی، با اذعان به وجود تنگناهای مالی و مشکلات اجتماعی در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور، خاطرنشان کرد: امروز حتی در سیستم قضائی کشور که باید کانون رفع معضلات جامعه باشد به خاطر بعضی از تنگناهای مال، مشکلاتی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به نقش خیرین کاشانی در توسعه فضاهای آموزشی، پزشکی و… اشاره کرد و تصریح کرد: کاشان به خاطر ظرفیت بسیار بالا، بخش عمده خدمات در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دیگر کارهای عام‌المنفعه بر شانه مردم خدوم و خیر این شهر قرار دارد.

وی، به کمبود اعتبارات فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و گفت: گرچه فعالیت فرهنگی فراوانی در این دانشگاه انجام می‌شود ولی امکانات موجود در خور تحسین نیست، لذا وزارتخانه باید به بخش فرهنگی این دانشگاه توجه شایانی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر توسعه امکانات فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: گرچه کاشان در رفع آسیب‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کمک کار است، اما نیاز به تلاش بیشتر وزارت بهداشت و درمان و مدیریت این دانشگاه در توسعه فرهنگی می‌باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات دکتر سیدعلیرضا مروجی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای دکتر کوروش ساکی رئیس جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha