شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حمید جزایری

دبیر همایش کتاب سال و جشنواره مقالات علمی حوزه از فعالیت بیش از ۱۲۰ نشریه حوزوی در علوم انسانی و اسلامی خبر داد و گفت: پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری، گفت: از مجموع ۲۳۴ نشریه‌ی علمی پژوهشی و علمی ترویجی که در حوزه علوم انسانی و اسلامی در کشور منتشر می‌شود، ۱۲۲ نشریه از مراکز حوزه و حوزویان منتشر می‌شود.

دبیر همایش کتاب سال و جشنواره مقالات علمی حوزه، افزود: در بهمن ماه ۱۴۰۰ بیست و سومین همایش کتاب سال و پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد

وی افزود: در حوزه نشریات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و علمی تخصصی در راستای علوم انسانی و اسلامی منتشر می‌شود و در مجموع ۸۴ نشریه علمی پژوهشی وجود دارد که ۴۸ نشریه از سوی شورای اعطای مجوز حوزه و ۳۶ نشریه در حوزه از سوی وزارت علوم مجوز دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین جزایری اضافه کرد: ۳۸ نشریه علمی ترویجی در حال فعالیت در حوزه هستند که ۲۹ نشریه از شورای اعطای مجوزها و ۹ نشریه از وزارت علوم مجوز دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۲۲ نشریه حوزوی ۹۲ نشریه موفق به ارسال آثار خود به دبیرخانه پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha