شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ش

حوزه / مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سردار دلها در کاشان، با تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به احترام پاسداشت مقام سیدالشهدای مقاومت، مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سردار دل‌ها، شامگاه پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور جمعی از روحانیون، فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان، در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی، دبیر علمی جشنواره سراسری سردار دل‌ها در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اظهار کرد: بیش از هزار نفر از داخل و خارج از کشور آثار خود را در یازده رشته فرهنگی و هنری در زمینه‌های شعر، خاطره نویسی، سرود، اجرا و گویندگی، رجزخوانی، حقوق بشر، بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی، ولایت مداری، نقاشی اتاق شهدایی به سبک حاج قاسم و… به این جشنواره ارائه نمودند.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر تولید بیش از ۴۰۰ کلیپ تصویری و رسانه‌ای، بیش از ۳۰۰ نقاشی جذاب و زیبا نیز با محوریت سردار دل‌ها به تصویر کشیده شد.

دبیر علمی جشنواره سراسری سردار دل‌ها، با بیان اینکه کمیته داوری تخصصی از استان‌های تهران، لرستان، خراسان رضوی، کرمان و اصفهان بیش از ۵۰ اثر برتر را جهت تقدیر و اهدای لوح تندیس به این جشنواره معرفی کردند، گفت: آثار برگزیدگان جشنواره در پایان ضمن انتشار در روزنامه سراج، در فضای مجازی نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره بین المللی سردار دل‌ها تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha