جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به هک برخی شبکه های رسانه ملی، خواستار بررسی و پیگیری احتمال خرابکاری نفوذی ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور خاطرات حساس و باشکوه در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایام الله دهه فجر ایامی به یادماندنی، باشکوه، سرنوشت ساز در پی حضور خودجوش مردم انقلابی در مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر برای همگام تبیین و تشریح شود، اظهار کرد: باید ابعاد و برکات مختلف نظام جمهوری اسلامی برای نوجوانان و جوانان بازگو و حوادث ایام الله دهه فجر ۵۷ برای آحاد جامعه بیان شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید مردمی و با محتوا ارائه شود، خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و مردمی باید با تولید فیلم‌ها و مستندهای امید آفرین، نشاط بخش و هدفمند در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی انقلابی در جامعه کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اول ماه رجب میلاد امام محمد باقر (ع)، گفت: بیان و تدوین معارف اعتقادی اسلامی، دعوت به عدم همکاری با غاصبان خلافت و مقابله با جریان‌های انحرافی که در آن زمان توسط دشمنان اهل بیت (ع) گسترش پیدا کرده بود از خدمات امام پنجم شیعیان است.

وی در ادامه به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن اشاره کرد و افزود: آل سعود در باتلاق یمن گرفتار شده و هرگز به اهداف خود نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ۲۰۲۲ قطر را نیز تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: خرابکاری و هک برخی شبکه‌های صدا و سیما نیازمند بررسی و دقت بیشتر است و اگر نفوذی‌ها در این مورد وجود دارند باید با آنان با قاطعیت برخورد شود.

وی در پایان به اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر رنگ شهرها از آبی به نارنجی و قرمز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن تاکید و خاطر نشان کرد: در ماه‌های پایانی سال هستیم و نباید با سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت اصناف و چرخه اقتصادی ضربه بزنیم، لذا رعایت پروتکل‌ها و تزریق واکسن بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha