پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم رونمایی از کتاب تاس طلسم و جن و پری

حوزه/ حجت‌الاسلام شاه رجبیان به ترکیب طب اسلامی و جدید اشاره کرد و گفت: باید بر اساس پژوهش‌ها به طب اسلامی اعتماد کرد و ترکیبی از این دو بهره‌مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسن شاه رجبیان امروز در مراسم رونمایی از کتاب «تاس طلسم و جن و پری» که در سالن همایش مدرسه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: سلامت روحی و جسمی انسان خیلی مهم است، طب ریشه‌اش در خدا است، اما ما منکر در علم و پیشرفت‌های بشر نیستیم و باید طب اسلامی و طب جدید را قبول کرد و از آنها برای پیشرفت بشر استفاده کرد.

این فعال حوزوی تاکید کرد: باید ضوابط و برنامه‌هایی برای طب اسلامی تدوین شود و نظام‌مند شود.

وی افزود: در طب جدید هم احتمال خطا از پزشک وجود دارد و در واقع در طب اسلامی نیز احتمال این که فرد امین که طب اسلامی را آموخته اشتباه کند وجود دارد.

حجت‌الاسلام شاه رجبیان به ترکیب طب اسلامی و جدید اشاره کرد و گفت: باید بر اساس تحقیقات و پژوهش‌ها به طب اسلامی اعتماد کرد و ترکیبی از این دو بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: طب اسلامی معنویت درمانی دارد، اما طب جدید از این مهم خبری نیست و آثاری که دعا و توسل دارد را می‌توان در طب اسلامی دید.

حجت‌الاسلام شاه رجبیان به رونمایی از کتاب تاس طلسم و جن و پری اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از مطالبی که در زمینه جن و.. بود در این کتاب به آن اشاره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha