جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ص

حوزه / نخستین فرمانده سپاه پاسداران، به ناکام ماندن محاسبات دشمنان در جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان با شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دولتمردان فعلی امریکا به صراجت اقدام ترامپ شهادت سردار سلیمانی را احمقانه ترین و بدترین تصمیم در ۵۰ سال گذشته می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان جواد منصوری، نخستین فرمانده سپاه پاسداران، امروز در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن کاشان با گرامی داشت ایام دهه فجر، گفت :۱۲ بهمن سال ۵۷ یکی از روزهای تاریخی جهان می‌باشد.

وی با بیان اینکه خداوند امام راحل را برای تغییر مسیر تاریخ بشریت هدایت کرد، افزود: بعضی‌ها فکرمی کنند در ۱۲ بهمن فقط اوضاع در ایران عوض شد، در حالی که این روز به یقین نقطه آغازی برای تغییر در کل دنیا شد.

منصوری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب تحولات عظیم در دنیا شد، گفت: متأسفانه کمتر در جلسات و رسانه‌های داخلی به اهداف انقلاب اسلامی ایران در جهان پرداخته می‌شود.

نخستین فرمانده سپاه، بسیاری از انحرافات فکری و عدم درک درست از دستاوردهای نظام را ناشی از عدم بیان اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: برای مردم و جهانیان باید تبیین شود که قیام ۱۵ خرداد ۴۲ زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

منصوری، با بیان اینکه مردم ایران با الهام از تعالیم اسلام و اهل بیت (ع) به رهبری مرجعیت شیعی و الگوگیری از شهادت و عاشورا انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، گفت: تا زمانی که مردم به این سه عنصر "اهل بیت (ع)، مرجعیت شیعی و شهادت" پایبند باشند، انقلاب اسلامی ایران نیز پایدار خواهد بود.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران، به ناکام ماندن محاسبات دشمنان در جلوگیری گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان با شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: به همین دلیل است که دولتمردان فعلی آمریکا به صراحت اقدام ترامپ شهادت سردار سلیمانی را احمقانه ترین و بدترین تصمیم در ۵۰ سال گذشته می‌دانند.

وی، در پایان با تاکید بر آگاهی مردم از واقعیت‌های انقلاب، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم فرهنگ انقلاب اسلامی ایران همچنان در سراسر جهان و جاهایی که باورمان نمی‌شود، در حال گسترش می‌باشد.

انتهای پیام./‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha