پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از مرکز خدمات پردیسان

حوزه / رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه پردیسان از این پس به عنوان مرکزی مستقل در خدمت رسانی به طلاب و روحانیون مستقر در پردیسان و شهرک مهدیه انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد مرکز خدمات از مرکز خدمات پردیسان بازدید و در نشستی با مدیر و همکاران این مرکز گفت و گو کردند.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این نشست ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امیدواریم با توفیق خدمت در جهت ارتقای خدمات مرکز و رفع مشکلات طلاب، وظیفه خود را نسبت به امام (ره) و شهدا ادا کنیم.
وی از زحمات مدیر و همکاران مرکز خدمات پردیسان قدردانی کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه پردیسان از این پس به عنوان مرکزی مستقل در خدمت رسانی به طلاب و روحانیون مستقر در پردیسان و شهرک مهدیه انجام وظیفه می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی توجه به مسائل فرهنگی در پردیسان را ضروری دانست و بر آغاز یک جهاد فرهنگی در این شهر تأکید کرد و افزود: کمبود امکانات نباید موجب توقف اجرای برنامه‌های فرهنگی شود و با برنامه‌ریزی مناسب باید فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات متناسب با این شهر انجام گیرد.

وی در پایان بر اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات به جامعه هدف این مرکز تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام میر احمدی مدیر مرکز خدمات پردیسان به بیان گزارشی از فعالیت‌های این مرکز به ویژه خدمات فرهنگی از جمله برگزاری کارگاه‌های مشاوره در مجتمع‌های طلبه نشین، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه خانواده‌ها و … پرداخت.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha