جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم‌اندیشی

حوزه / نشست هم‌اندیشی مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و ادارات استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست هم‌اندیشی مسئولان نهادهای نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و ادارات استان امروز با حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد.

این نشست در راستای هم‌افزایی و پیشبرد اهداف حوزه کاری و بهره‌مندی از تجربیات مسئولان نهادهای نمایندگی رهبری در حوزه‌های مختلف استانی و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی فعالیت و ارائه راهکارهای پیشنهادی با رویکرد استفاده از خرد جمعی برگزار شد.

در این نشست، سیاست‌ها و برنامه‌های دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری توسط مسئولان هر حوزه در استان کردستان تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولان نهادهای نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و ادارات استان کردستان خواستار تداوم برگزاری این جلسات به صورت مستمر و هر ماه یک‌بار بودند که مورد موافقت نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان قرار گرفت و مقرر شده که در نشست‌های بعدی، مطالب و مسائل مهم حوزه کاری مطرح و افراد برای رفع مشکلات راهکار ارائه بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha