سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه / همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون شهرستان‌های ملکان، مراغه، بناب و عجب شیر در حوزه علیمه ولیعصر (عج) بناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در جنوب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام فرهاد عابدی، معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی در این همایش، ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: این همایش ویژه همسر و فرزندان ممتازین تحصیلی برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم لحظات به یاد ماندنی برای خانواده‌های طالب و روحانیون ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات اصل هویت دهی به خانواده‌های طلاب را مورد توجه خود قرار داده و برنامه‌ریزی خود را برای ارتقا سطح دانش و مهارتی و تحصیلی ایشان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، گفت: معتقدیم که مؤثرترین افراد در ایفای نقش و رسالت‌های حوزوی و اجتماعی باید در اولویت خدمات مرکز قرار گیرند.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی بیان کرد: برگزاری همایش‌های ممتازین به صورت منطقه‌ای در ۵ نقطه از استان برگزار خواهد شد که در این منطقه افتخار داریم در خدمت شهرستان‌های جنوب استان با بیش از ۱۱۰ ممتاز تحصیلی باشیم که طبق آمار با رشد خوبی در تعداد ممتازین در سطح استان مواجه هستیم.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های جدید مرکز خدمات به طرح هدفمندی خدمات و حمایت‌های ویژه ریاست مکرم مرکز خدمات از مباحث مشاوره‌ای خانواده‌ها در سفر استانی خود خبر داد.

این برنامه در دو نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات و آمفی تئاتر و ورزشگاه با برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی ویژه همسران و جنگ شادی و عمو روحانی برای فرزندان و مسابقات ورزشی و فرهنگی برای عموم خانواده برگزار گردید

در نوبت عصر همایش از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha