پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نقش پررنگ و برجسته مردم ولایتمدار و با اصالت مازندران بار دیگر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال متجلی شد و مازندرانی ها ثابت کرده‌اند که پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: مردم مازندران همواره در رویدادهای مهم ملی و اسلامی پای ارزش‌های دینی و اعتقادی خود ایستاده اند و امروز هم مردم این دیار با وجود بارش باران و تداوم همه گیری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صحنه آمدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

وی خاطر نشان کرد: مردم مازندران یک صدا در این روز پرفضیلت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تداوم عزت و سرافرازی آرزو کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای ارزش‌های دینی خود ایستاده اند.

محمدی لائینی گفت: در دهه‌های گذشته استکبار جهانی علیه ملت ایران دشمنی‌های زیادی را صورت داد اما مردم با هوشیاری تمامی این توطئه‌ها را خنثی کردند و حضور پرشورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد که تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی استکبار جهانی دیگر کارایی ندارد و خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی رمز تداوم اقتدار این نظام مقدس است.

امام‌جمعه ساری افزود: در اوایل انقلاب اسلامی، مردم با جان و دل از رهنمودها و فرمایشات امام راحل بهره می‌بردند و بعد از رحلت جانسوز ایشان، هدایت این نظام مقدس به دست رهبر معظم انقلاب افتاد و همه ما وظیفه داریم همانند دهه‌های گذشته پشت ولایت فقیه باشیم و نصایح و بیانات گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب را با جان و دل اجرا و پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: به طور حتم انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و خون پاک شهدای گرانقدر به پیروزی رسید و همه ما باید با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از خون این شهدا پاسداری کنیم.

محمدی لائینی گفت: ایران اسلامی اکنون همانند گذشته در مسیر حق و حقانیت در حال حرکت است و دشمنان این نظام بدانند که کینه توزی های آنان به هیچ عنوان تأثیری در اراده و عزم ملت همیشه در صحنه ایران ندارد.

وی افزود: مردم همواره ولایتمداری و ولایت‌پذیری را در عمل به جهانیان ثابت کردند و به طور حتم در گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان این مرز و بوم با سربلندی ادامه دهنده راه پیشینیان خود برای پاسداری از این نظام مقدس خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: این روزها به دلیل فشارهای خارجی و تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی، مشکلاتی اقتصادی زیادی بر دوش مردم سنگینی می‌کند که از مسئولان اجرایی کشور می‌خواهیم که با تکیه بر توان داخلی برای گره گشایی از مشکلات آحاد مردم جامعه بکوشند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha