جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هلال احمر

حوزه/ فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن هلال احمر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل امور فرهنگی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم داودالموسوی، ضمن تبریک ایام رجبیه، از آغاز ثبت نام طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت عضویت در انجمن هلال احمر خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت هفت انجمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: هم اکنون انجمن‌های تبلیغ، پاسخ به سوالات، خانواده، رسانه، ولایت فقیه، مددکاری اسلامی، هلال احمر در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها فعال هستند و به دلیل عدم حضور طلاب در مجموعه، فعالیت انجمن‌ها به صورت گسترده در فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: نقش مؤثر فعالیت‌های داوطلبانه بانوان در عرصه‌های مختلف مشهود است و بار دیگر نیز نیازمند حضور ایشان در برنامه‌ها و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر هستیم.

داودالموسوی خاطرنشان کرد: در این انجمن، طلاب درباره امدادهای اولیه و خدمت‌رسانی به بانوان آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه فعالیت می‌کنند، همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

وی با اشاره به شرایط عضویت در انجمن‌ها، گفت: بانوان طلبه ساکن قم (اعم از در حال تحصیل و دانش‌آموخته) که علاقه‌مند به فعالیت‌های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر هستند، جهت عضویت تا ۱۰ اسفند به سامانه فرهنگی سایت جامعة الزهرا سلام الله علیها به آدرس https://cul.jz.ac.ir بخش تشکل‌ها، مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان ضمن قدردانی از طلاب و دانش‌آموختگان برای مشارکت و همکاری در برپایی انجمن هلال احمر گفت: در صورت ضرورت شماره تماس ۳۲۱۱۲۵۹۳ - ۰۲۵ پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha