جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرواره اوج

حوزه/ آیین افتتاحیه نخستین دوره تجلیل از برگزیدگان استانی مهرواره اوج با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، مراسم افتتاحیه اولین دوره تجلیل از برگزیدگان استانی مهرواره اوج، در سالن بهشت مجتمع ولایت مشهدالرضا، با حضور حجت الاسلام میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت برگزار شد.

حجت الاسلام حسن بابانژاد مدیر مرکز توانمند سازی بنیاد هدایت در جمع برگزیدگان مهرواره اوج، به تبیین اهداف برگزاری این دوره و تشریح برنامه‌های آن پرداخت و گفت: در مهرواره اوج، کارهای بزرگی توسط شما بزرگواران انجام گرفت و این اقدامات برای ما بسیار ارزشمند است؛ لذا درصددیم آن را به یک خروجی قابل ارائه برای دیگران تبدیل نمائیم.

وی افزود: هدف این است که امر معروفی که شما علمدار آن بوده‌اید، در جامعه تکثیر شود و این اتفاق مهمی است که همراهی و همدلی شما در ارائه توضیحات لازم پیرامون این اقدامات را می‌طلبد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام سیدناصر میر محمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت، به تبیین مدل حکمرانی اسلام پرداخت و اظهار داشت: یک امامت عام و یک امامت خاص وجود دارد؛ امامت عام در عصر غیبت دارای یک لایه کلان یک لایه میانی و یک امامت خرد است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی، شما در حال انجام مشق‌های اولیه هستید که این مشق‌ها کار آمدی نظام ولایت را اثبات می‌کند و در واقع شما اثبات می‌کنید امامت عام در لایه میانی امری امکان پذیر است.

مدیر عامل بنیاد هدایت گفت: سرتاسر پیکره جامعه اسلامی و نه تنها رأس آن را ولایت تشکیل می‌دهد و امام محله باید برای شکل گیری سایر لایه‌های شبکه امامت تلاش نماید.

حجت الاسلام میرمحمدیان در بخش پایانی سخنان خود به تبیین اهمیت ورود امامان محله در عرصه جهاد تبیین پرداخت و گفت: کارآمدی طلبه‌ها باید در جامعه انعکاس یابد و شما در این مسیر حجت هستید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha