سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، آورده است: ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی‌مقام،آیت الله العظمی آقای حاج سید محمد علی علوی گرگانی موجب تأثر و تأسف عمیق است.

آن عالم انقلابی و بصیر در زمره شاگردان و همراهان امام راحل عظیم الشان بودند و تا آخرین لحظه عمرشریف خود دست از حمایت و همراهی با نظام اسلامی و رهبر انقلاب، برنداشتند.

تتبع و تحقیق عمیق علمی،مجلس درس سازنده، حسن سلوک با مردم و مشی متواضعانه و ساده زیستی، اهتمام به تبلیغ دینی در متن مردم، ازجلوه های بارز زندگی پربرکت آن عالم وارسته و پارسا بود.

اکنون و در روزهای ماه رحمت و رضوان الهی و درآستانه میلاد حضرت ولیعصرارواحنافداه، روح پاک آن فقیه فرزانه و مرجع عالی‌قدر به لقاء الله پیوسته و میهمان اجداد طاهرینش گردیده است.

اینجانب به نمایندگی از نمایندگان معزز رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها و ائمه محترم جمعه کشور و اعضای مکرم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، این حادثه مؤلمه را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه، و به محضر مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه خصوصاً حوزه علمیه قم و به ارادتمندان و علاقمندان و شاگردان به ویژه مردم مؤمن و انقلابی گرگان و بیت شریف آن عالم فرزانه ومتواضع تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد جواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha