چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

سلام علیکم؛

مایلم فرا رسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترمتان در پارلمان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.

بهار آغاز زایش دوباره طبیعت، فصل شکوفایی، تازگی و طراوت است. عید نوروز به عنوان یادگار فرهنگی غنی و کهن، نمادِ دوستی، مهرورزی و همدلی می‎باشد. امید است سال پیش‌‎رو؛ برای همه ملت‎ها سالی سرشار از صلح، آرامش و امنیت پایدار باشد.

عالیجناب؛ جهان امروز بیش از هر زمانی به گفتگو، همکاری و تعامل میان ملت‎ها و نخبگان جوامع گوناگون نیاز دارد. در این میان تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.

با اغتنام از فرصت، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سطح مناسبات دوستانه فیمابین تأکید می‎نمایم.

در پایان برای جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سربلندی، بهروزی روز افزون و برای مردم کشورتان سالی همراه با برکت و پیشرفت آرزومندم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    بین خودمون گفتگو لازم نیست؛ با مردم حرف زدن و تعامل داشتن جزء برنامه ها نیست، آنچه باعث انسجام و پیشرفت میشه، تعامل با مردم خودمونه، نه آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد؛ مردم فهیم هستند، چطور خودمونو فهیم بدونیم که از بطن همین مردم هستیم ولی مردم را راعی فرض کنیم
  • محبی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    زمصرش بوی پیراهن شنیدی، چرا در چاه کنعانش ندیدی؟
  • محبی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    تعامل با کشورهای دوست و همسایه به یک نامه خلاصه نکنید، مرزها را برای رفت و آمد مردم با این کشورها باز کنید و خداوند فرمود: قُلْ سِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَانْظُرُوا كَيْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ۚ ثُمَّ اللَّهُ يُنْشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ