چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست خبری

حوزه/ برای تأثیرگذاری موج آفرینی در فضای مجازی ۱۰نقش کنشگری پایه ریزی شد  و تولیدگران، توزیع کنندگان و بخش فناورانه ساماندهی شدند و به ازای هر نقشی فعالیتی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، رئیس اداره امور آموزشی معاونت مهر(فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی) امروز در نشست خبری برنامه‌های ماه مبارک رمضان معاونت مهر دفتر که امروز در سالن همایش‌های غدیر این مرکز برگزار شد، در سخنانی به تبیین این برنامه ها پرداخت و گفت: مبلغین فضای مجازی باید در رابطه با محتوا آموزش ببینند و مبلغان متخصص گرافیک در کارگاهی شرکت کرده که نتیجه آن تولید ۲۴بیلبورد شهری است که شهرداری مشهد، تهران و اهواز در شهر نصب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: نمایشگاه مجموع تولیدات هنری در نمایشگاه اشراق قم با موضوع معنویت و خدا در نیمه ماه رمضان اکران می‌شود.

رییس اداره امور آموزشی معاونت مهر تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آنلاین و آفلاین تربیت مبلغ و ارتقای سطح فعالیت‌هایشان نیز انجام شده؛ هم‌چنین دوره‌های نویسندگی، طراحی و مدیریت کانال‌ها نیز در راستای طرح بهار معنویت انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تشکیل حلقه اساتید شعر و داستان با موضوع معنویت، خدا و محبت الهی از دیگر اقدامات در راستای طرح بهار معنویت بود، گفت: هدف ما و جامعه مخاطب ما در این طرح مبلغان و روحانیون است تا مجموع تولیدات و بسته‌های محتوایی را به مخاطبین عموم برسانند.

حجت‌الاسلام جواد رحیمی، رئیس اداره تولید و تامین برنامه معاونت مهر نیز در ادامه این نشست خبری در سخنانی گفت: برای تأثیرگذاری موج آفرینی در فضای مجازی ۱۰نقش کنشگری پایه ریزی شد و تولیدگران، توزیع کنندگان و بخش فناورانه ساماندهی شدند و به ازای هر نقشی فعالیتی را انجام می‌دهند.

رئیس اداره تولید و تامین برنامه معاونت مهر با اشاره به اینکه ۲۵۰ طرح موشن‌گرافی دریافت شده که پس از داوری تا کنون ۷۰ مورد از این موشن‌گرافی‌ها بارگذاری شده است.

وی گفت: اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز فراخوان داستانک داده که ۱۱۴ داستانک از مرحله داوری گذشته و ایام ماه رمضان با محوریت خدا، دعا و توسل در فضای مجازی نشر داده شده است.

حجت‌الاسلام رحیمی در پایان سخنان خود عنوان کرد: گروه‌های توزیع محتوا نیز در شبکه‌های اجتماعی در سامانه درخواست می‌دهند که محتوا منتشر کنند که تا کنون ۶۰۰ توزیع‌گر اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha