پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست فرمانده سپاه و صدا و سیما

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان آمادگی دارد که در زمینه تولید محتواهای مختلف با رسانه استانی همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو، در نشستی با سرپرست و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر که در تالار جلسات این مرکز برگزار شد، گفت: سپاه استان آمادگی دارد که در زمینه تولید محتواهای مختلف به‌ویژه در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و در راستای جهاد تبیین با رسانه استانی همکاری کند.

وی با تبریک انتصاب مهدی حیدری به عنوان سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر، افزود: صداوسیما رسانه‌ای فراگیر با مخاطبان بسیار است که تولیدات آن اثرگذاری فراوانی دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: ارتباط بین مردم و مسئولان با صداوسیما ناگسستنی است و باید از این ارتباط حداکثر استفاده صورت گیرد.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر نیز با قدردانی از فرمانده و مسئولان سپاه امام صادق(ع) استان، گفت: ما به عنوان سربازان نظام و انقلاب تلاش می‌کنیم که در رسانه استانی صدای مردم و حاکمیت باشیم و برای شتاب در روند توسعه استان گام برداریم.

مهدی حیدری افزود: تلاش می‌کنیم که در جهاد تبیین پیشگام باشیم و در این زمینه بتوانیم ظرفیت‌های استان و دستاوردهای نظام را در استان به مردم معرفی کنیم.

وی به تولید مجموعه تلویزیونی مردان نادر در بوشهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری نهادهای مختلف این مجموعه برای معرفی شخصیت شهید نادر مهدی هر چه زودتر تولید شود.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر، تهیه برنامه‌های مطالبه‌گرانه را از اولویت‌های این مرکز خواند و توجه بیشتر به بهبود اعتبارات استانی این رسانه را خواستار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha