پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهتمام

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کارشناسان یکی از گروه های تخصصی تبلیغی این دفتر در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان، پاسخگوی سؤالات رهگذران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام اهتمام با اعلام این خبر اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که جوانان مشکلی با دین ندارند بلکه درباره دین سؤال دارند و به همین منظور برای دسترسی آسان و دریافت پاسخ به سؤالاتشان این رویداد برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به استقبال از این برنامه، گفت: کارشناسان این دفتر همه روزه از ساعت ۱۶ تا افطار پاسخگوی سؤالات اعتقادی و همچنین فقهی، اخلاقی و خانواده رهگذران هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی هایی برای تداوم این برنامه انجام شده است و إن شاء الله در مناسبت ها دیگر نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان محل عبور توریست هایی از کشورهای مختلف جهان می باشد در برنامه های آینده از حضور طلاب و روحانیون مسلط به زبان های خارجی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha