جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

امام جمعه یزد گفت: مطالبه گری از ویژگی های یک جوان پویا است اما نحوه مطالبه گری بسیار حائز اهمیت است و باید روش مطالبه گری و اولویت ها مدنظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای مجمع مطالبه گران استان یزد اظهار داشت: در مسیر هر کار و حرکت مهمی، مسائل و مشکلاتی وجود دارد، اما نحوه مواجهه با مشکلات بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه جوانان دغدغه ها و ایده هایی دارند که در راه رسیدن به این ایده ها نیاز به راهنما دارند، افزود: اگر انسان نیاز به راهنمایی برای قرار گرفتن در مسیر کمال نداشت، خداوند این همه پیامبر مبعوث نمی کرد.

آیت الله ناصری عنوان کرد: مطالبه گری از ویژگی های یک جوان پویا است، اما نحوه مطالبه گری بسیار حائز اهمیت است و باید روش مطالبه گری و اولویت ها مدنظر گرفته شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: مطالبه گری نیازمند اطلاعات دقیق و صحیح است، زیرا برخی مواقع عده ای مسائلی مطرح می کنند که با بررسی مشخص می شود مسائل آن گونه که مطرح شده، نیست.

وی عنوان کرد: جوانان دلسوز نظام و انقلاب و کشور در زمینه به دست آوردن اطلاعات دقیق باشند و به اطلاعات شفاهی که توسط عده ای در اختیار آنها گذاشته می شود، اکتفا نکنند و بررسی های دقیق انجام دهند.

آیت الله ناصری ادامه داد: مطالبه گری صحیح و اصولی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز به شمار می رود، بنابراین در مواردی که می خواهید در مجمع مطالبه گران مطرح و پیگیری کنید، به شیوه های درست و با توجه به اولویت ها پیگیری کنید.

وی خطاب به اعضای مجمع مطالبه گران استان افزود: نیت خدایی داشته باشید و همه کارها را برای رضای خدا و خدمت به مردم انجام دهید ضمن اینکه در امور مختلف از ظرفیت کارشناسان خبره بهره بگیرید.

مجمع مطالبه گران در تمام شهرستان‌های استان یزد تشکیل می شود

دبیر مجمع مطالبه گران استان یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه مجمع مطالبه گران به صورت مردمی اداره می شود، اظهار داشت: این مجمع با هدف فسادستیزی و عدالت خواهی و پیگیری مشکلات مردم و مبارزه با فساد در صدد فعالیت خود را آغاز کرده و در صدد ایجاد اتحاد و انسجام بین دستگاه های اجرایی و نظارتی در راستای حل مشکلات و مطالبات مردم است.

محسن اسماعیلی با بیان اینکه این مجمع در تمام شهرستانهای استان تشکیل می شود، افزود: در استان یزد تاکنون به موضوعات مختلفی از جمله قیمت گذاری‌ها، تنظیم بازار، آسیب های اجتماعی و … پرداخته شده و به تازگی نیز بر اساس درخواست مردم، پیگیری موضوع معدن کوه سیاه همیجان در دستور کار این مجمع قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha