جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غذای گرم تبرکی

حوزه/ سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم از توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم تبرکی مسجد مقدس جمکران بین مددجویان همزمان با شب شهادت مولی الموحدین علی (ع) و در قالب پویش ضیافت مهربانی خبر داد.

سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تقدیر از حمایت‌های همیشگی تولیت های حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: با تاسی به سیره امام علی(ع) در رسیدگی به نیازمندان و ایتام آشپزخانه مسجد مقدس جمکران با طبخ و تحویل ۱۵۰۰ پرس غذای گرم متبرک، بهزیستی را یاری کرد و همکاران ما این مقدار غذای تبرکی را بین کانون ناشنوایان، نابینایان، انجمن ضایعه نخاعی و یکی از مراکز مثبت زندگی جهت تحویل به درب منازل معلولین و مددجویان ارائه کردند.

توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم تبرکی مسجد مقدس جمکران بین مددجویان

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان آشپزخانه مسجد مقدس جمکران به تناوب نسبت به تحویل غذای گرم، یاور بهزیستی بوده است.

میرئی بیان داشت: از عموم مومنین در شب قدر التماس دعای ویژه و طلب عفو و مغفرت برای خادمین معلولین و ایتام داریم افرادی که در گمنامی در طول ماه مبارک با قلم و قدم و آبرو و اعتبار خویش در جهت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی گام برمی دارند.

توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم تبرکی مسجد مقدس جمکران بین مددجویان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha