شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1021452
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
سرهنگ دوم پاسدار علی والایی صمد

حوزه/ سرهنگ والایی صمد مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم، برنامه‌های پیش بینی شده در هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ دوم پاسدار علی والایی صمد مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان قم با توجه به فرارسیدن هفته کار و بسیج کارگری گفت: از تاریخ پنجم تا ۱۱ اردیبهشت، هفته کار، کارگر و بسیج کارگری نامگذاری شده است.

والایی با اعلام این خبر افزود: جامعه کارگری یکی از جوامع مهم و ارزشمند است، از آنجایی که امام رضا (ع) فرمودند: عرق کارگر معادل خون شهید است و همچنین امام (ره) فرمودند: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه هستند، چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است، حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

وی تصریح کرد: لذا واجب است ضمن گرامیداشت مقام شامخ کارگران بر دست‌های توانمند این عزیزان بوسه زد و این ایام را گرامی داشت.

والایی صمد ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته می‌توان به حضور کارگران، تشکل‌های کارگری در مسجد مقدس جمکران و بستن عهد و پیمان سربازی و نوکری امام زمان و ائمه معصومین (ص)، حضور کارگران و تشکل‌های کارگری بسیج در بیت تاریخی امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: حضور کارگران و تشکل‌های کارگری در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) و تجدید پیمان با شهدا همراه غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر ایشان، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای کارگری، دیدار تعدادی از کارگران نمونه و تجلیل از خانواده ایشان؛ از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته می‌باشد.

والایی صمد اظهار کرد: دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته؛ عیادت و سرکشی از تعدادی از کارگران آسیب دیده براثر حوادث کار در بیمارستان امام رضا (ع) استان قم، سرکشی و تفقد از تعدادی از کارگران شرایط سخت مانند کوره‌های آجرپزی استان و کارگران حاشیه نشین، دیدار و تفقد از تعدادی از زنان کارگر سرپرست خانواده و دلجویی از ایشان می‌باشد.

مسئول بسیج کارگری استان قم گفت: حضور سازمان یافته بسیجیان کارگر و تشکل‌های کارگری در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماز عبادی سیاسی استان و شهرستان‌های تابعه نیز در این هفته انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: برگزاری همایش بزرگداشت هفته کارگر به همراه تجلیل از کارگران نمونه استان و تجلیل از زنان کارگر و کارآفرین با حضور در کارخانجات و تقدیر از مقام شامخ ایشان نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha