پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مسئولان نیز باید به معلمان نگاه ویژه ای داشته باشند، به گونه ای که شان و منزلت آن‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر خرم آباد به تلاش دولت‌های غربی برای جدایی بخش هایی از سرزمین های اسلامی اشاره کرد و گفت: آن ها با ترویج بی دینی و تهاجم فرهنگی، دولت‌های دست نشانده‌ای در منطقه ایجاد کردند تا به وسیله آن ها به اهداف شوم خود برسند و این شرارت ها بیش از ۷۰ سال است که ادامه دارد.

خطیب جمعه خرم آباد به ابتکار امام خمینی(ره) در نام گذاری روز جهانی قدس اشاره کرد و آن را روز بیداری و روز وحدت جهان اسلام عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی به تغییر موازنه قدرت در جهان اشاره کرد و افزود: دو عامل مهم آینده فلسطین را روشن و تضمین می کند؛ اول تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطینی و تقویت جهاد و دوم حمایت‌های جهادی مسلمانان از مبارزان فلسطینی.

وی از حضور پر شور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: حمایت مردم لرستان از مردم فلسطین ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و دیگر معلمان شهید، معلمان را طلایه داران تعلیم و تربیت دانست که رسالت سنگینی بر دوش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، تحقق جایگاه واقعی معلمان و تبیین درست وظایف آن ها را در گرو اجرای سند تحول بنیادین دانست و افزود: برای رشد تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه معلمان استان، این سند باید به درستی اجرا شود.

وی با تاکید بر این که همت معلمان باید بر تعلیم و تربیت باشد، تصریح کرد: مسئولان نیز باید به معلمان نگاه ویژه ای داشته باشند، به گونه ای که شان و منزلت آن‌ها حفظ شود.

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه به روز کارگر اشاره کرد و بوسه پیامبر(ص) بر دست کارگر را نشانه اهمیت این قشر برای پیشرفت جامعه دانست، چرا که کارگران ستون فقرات کشورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضرورت توجه جامعه اسلامی را به رشد و اعتلاء قشر کارگر یادآور شد و گفت: کارگر برای دل بستن به کار و انجام وظایفش یه بهترین شکل ممکن، باید امنیت شغلی داشته باشد تا بتواند رفاه خانواده خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خرید محصولات و کالاهای داخلی را موجب حمایت از کارگر ایرانی و رونق تولید دانست و خواستار حمایت از کالای ایرانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha