سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پویش تبیین مقدس

حوزه/ پویش «تبیین مقدس» در قالب منبر مکتوب، درسنامه دانش‌آموزی، موشن‌گرافی، عکس‌نوشته، کلیپ، پادکست و.. ویژه مبلغان جامعة الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با روز جهانی قدس، پویش «تبیین مقدس» ویژه مبلغان جامعة الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره کل تبلیغ این مؤسسه علمی حوزوی راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش: مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب منبر مکتوب، درسنامه دانش‌آموزی، موشن گرافی، عکس‌نوشته، کلیپ، پادکست و غیره برای اداره کل تبلیغ ارسال کنند.

در این پویش، موضوعات «روز جهانی قدس و بررسی آن در کلام امام و رهبری» «رژیم صهیونیستی و مدیریت افکار و اذهان در موضوع قدس و فلسطین» و «اهمیت روز قدس و آرمان آزادی ملت‌های مظلوم در اندیشه سردار سلیمانی» در نظر گرفته شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی با هشتک تبیین مقدس نشر داده و گزارش فعالیت مجازی خود را در سامانه شمیم ثبت کنند.

مبلغان جامعة الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir/ بخش پویش‌ها مراجعه و آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به همراه کلمه «تبیین مقدس» به ادمین کانال مبلغان در پیام‌رسان ایتا @admin_mobaleghan ارسال نمایند.

آثار برگزیده این پویش مورد تجلیل قرار می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha