جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در قرآن کریم از نشانه ها و آیات الهی بوده و مودت و رحمت بین زن و شوهر پس از ازدواج امری برای تعقل و تفکر انسان در مورد قدرت خداوند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در مراسم جمع خوانی قرآن کریم که ظهر یکشنبه در محل مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، گفت: ثواب ختم قرآن در ماه مبارک رمضان براساس روایات بی نهایت است، لذا شکرگزار توفیق حضور در جمع خوانی قرآن را داشته باشید.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: کسانی که توفیق کسب این ثواب را نداشته اند، در قیامت حسرت خواهند خورد و دیگر راه برگشتی برای کسب چنین ثوابی نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: زندگی در خانواده ای که اهل توحید و عبادت الهی است، نعمت بزرگ خداوند هست و انسان باید قدردان این نعمت باشند.

وی بیان کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در قرآن کریم از نشانه ها و آیات الهی بوده و مودت و رحمت بین زن و شوهر پس از ازدواج امری برای تعقل و تفکر انسان در مورد قدرت خداوند است.

وی در پایان تاکید کرد: خداوند اولاد را هبه و هدیه ای برای زن و شوهر معرفی می کند و به فرزندان دستور تکریم و احترام به والدین را داده است که بر این اساس هم والدین و هم فرزندان باید نعمت یکدیگر را بدانند.

ازدواج و تشکیل خانواده یک دستور قرآنی است

ازدواج و تشکیل خانواده یک دستور قرآنی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha