جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قلیچ لو

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» گفت: اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن به من لقب خادم قرآن داده افتخاری بزرگ است که رسالتم را در زندگی و کار حرفه ای بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.

امیر عباس قلیچ‌لو بازیگر سینما و تلویزیون که اخیراً به عنوان مفتخر به کسب خادم القرآن شده است در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه اظهار کرد: لقب خادم قرآنی که اخیراً از سوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن به من اعطا شده، افتخاری است که بابت کسب آن خدا را شاکرم. برای چنین عنوانی از کسانی که به من لطف داشتند و چنین اتفاقی را برایم رقم زدند نیز کمال تشکر را دارم.

وی درباره دلبستگی‌اش به قرآن گفت: از کودکی به قرآن علاقمند بودم و به جرات می‌توانم بگویم از کودکی تا به امروز، هفته‌ای نبوده که من پیرامون مفاهیم قرآنی نیندیشیده باشم. همچنین همیشه آرزو داشتم که در سینما مفاهیم و قصص قرآنی تبدیل به فیلم سینمایی شود.

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» بیان کرد: متاسفانه آنگونه که باید نتوانسته‌ایم از مفاهیم و موضوعات قرآنی در سینما و تلویزیونی بهره ببریم. این کم کاری در شرایطی است که در کشورهای غربی تلاش می‌شود با تفکرات انحرافی ذهنیت جوانان دیگر کشور مسموم شود.

قلیچ‌لو درباره رسالت خود گفت: اینکه عنوان خادم قرآن به من داده شده بسیار لذت‌بخش است ولی وظیفه‌ام را سنگین‌تر می‌کند چون باید در عمل و گفتار هم باید به مفاهیم و دستورات قرآنی متعهد باشم؛ زیرا جامعه دیگر روی افرادی که چنین عنوان‌هایی را می‌گیرند تصوری ویژه دارد و کارهای آنها را به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: آرزو می‌کنم از این به بعد هر کاری که انجام می‌دهم در راستای تعالیم قرآنی باشد؛ این خصیصه نیز نه تنها در زندگی شخصی بلکه در کار حرفه‌ایم نیز باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha