سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1023533
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
آزمون

حوزه/ شیوه برگزاری آزمون ورودی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سطوح مختلف دو، سه، چهار، بازپذیری و دوره عالی فقه و اصول اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اداره کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها طی اطلاعیه ای از شیوه برگزاری آزمون وردی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها درسال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

در این اطلاعیه به اطلاع داوطلبان آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌رساند:

آزمون ورودی در سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی سطح ۴ و دوره عالی فقه و اصول به صورت متمرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت متمرکز در شهر قم- جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد.

آزمون مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت دو مرحله ای اجرا می‌شود:

مرحله اول آزمون (آزمون آزمایشی) در عصر روز دوشنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان سطح ۲ و۳ و بازپذیری الزامی است. این آزمون، آزمون علمی نیست و صرفاً یک آزمون شبیه‌سازی شده آزمون اصلی است تا داوطلبان با نحوه ورود و شرکت در آزمون مجازی آشنا شوند تا نسبت به رفع ابهامات و مشکلات پیش از آزمون اصلی اقدام گردد. سؤالات آزمون آزمایشی به صورت نظرسنجی است.

کارت آزمون از ساعت ۱۲ روز شنبه قابل دریافت و اطلاعات تکمیلی بر روی کارت قابل مشاهده است.

توجه: به همه شرکت کنندگان این آزمون ۱۰ امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت که به امتیاز آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد.

مرحله دوم آزمون در روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت مجازی و از ساعت ۹ صبح در گروه‌های مختلف برگزار خواهد شد. داوطلبان سطح ۲ و ۳ و بازپذیری روز جمعه در ساعت تعیین شده در کارت آزمون باید در آزمون شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha