جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدارنماینده مجلس وتعدادی ازمبلغان جهادی وتبلیغی (رمضان ۱۴۰۱)ویژه نوارمرزی با آیت الله مسجدجامعی

حوزه/ حاتمی گفت: اگر با اجرای طرح جراحی اقتصادی سروصدایی در کشور ایجاد شده، این سرو صدا از سوی کسانی است که  منافع خودشان را در خطر می بینند؛ این افراد به خوبی از یارانه برخوردار هستند و لذا اجرای اصلاحات نظامات اقتصادی و یا همان جراحی اقتصادی به ضررشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاتمی، نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی در دیدار مبلغین طرح جهادی و تبلیغی نقطه مرزی ارس با آیت الله مسجدجامعی در قم بر حمایت از طرح دولت در موضوع جراحی اقتصادی و توزیع منابع و یارانه تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح می تواند اتفاقات بسیار خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

وی بیان داشت: اگر با اجرای این طرح سروصدایی در کشور ایجاد شده، این سرو صدا از سویی کسانی است که منافع خودشان را در خطر می بینند؛ این افراد به خوبی از یارانه برخوردار هستند و لذا اجرای اصلاحات نظامات اقتصادی و یا همان جراحی اقتصادی به ضررشان است.

حاتمی گفت: با اجرای نظامات اقتصادی شاهد توزیع درست منابع کشور در میان اقشار کم برخوردار خواهیم بود؛ ولی این کار و جراحی بزرگ قطعا بدون هزینه و مشکل نخواهد بود و افراد خواهند بود که مشکلاتی ایجاد خواهند کرد.

نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی افزود: برای اجرای درست طرح، لازم است تبیین درستی از سوی حوزه، علما، دولت و مسئولین صورت گیرد تا همه مردم بدانند قرار چه اتفاقی مهمی به نفع شان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: باید سعی کنیم با تبیین درست، نگرانی را از میان مردم برداریم و به آنها بگوییم این جراحی اقتصادی به نفع مردم و کشور است و از دگر سو سبب می شود یارانه به درستی بین مردم تقسیم شود تا همگان به خوبی از یارانه برخوردار شوند.

حاتمی گفت: بنابراین تحقق این جراحی نیازمند همکاری، همفکری و هماهنگی همه دستگاه ها با مردم دارد؛ مردمی که قرار است اتفاق خوبی برای آنها بیافتد و نگرانی معیشتی آنها هم رفع شود.

نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی افزود: امروز ما در برابر امپراطوری رسانه ای دشمن قرار داریم و دشمن از این ابزار برای ایجاد فتنه علیه نظام و انقلاب و این جراحی بزرگ اقتصادی استفاده می کند و ما هم باید همه توان رسانه ای خودمان به میدان بیاوریم تا به مردم در مورد اجرای نظامات اقتصادی اطلاع رسانی درست کنیم.

وی گفت: باید کاری کنیم دشمن در رسیدن به اهداف خود شکست بخورد و این امر زمانی مسیر می شود که همه دلسوزان به نظام و کشور با هر تریبونی که دارند به میدان بیایند و دولت سیزدهم را در اجرای این طرح بزرگ کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا NL ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    ماشاالله اقتصاد ایران همبشه در حال جراحی از احمدی نژاد تا روحانی و آبان 98 و حالا هم نوبت رئیسی ، حراجی های بی فایده با خونریزی شدید
  • رضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    از زمان احمدی نژاد و هدفمندی یارانه ها ، هی جراحی میشه ولی حال مریض بدتر میشه و جراح دیگه میاد. خدا خودش رحم کنه