پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس، امتحان خود را به خوبی پس داد و امروز نیز با حضور در عرصه‌های سازندگی و عمرانی نقش خود را همچنان حفظ کرده و این یک ثروت معنوی برای این کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه کامیاران، امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: با دستور امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، شاهد سیل خروشان ملت ایران برای پیوستن به این نهاد بودیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: امروز بعد از گذشت ۴ دهه از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج، شاهد یک سازمان و نهاد کاملا مردمی و توانمند در تمامی عرصه‌ها هستیم، بنابراین لازم است از این پتانسیل بسیار عظیم در آبادانی و حفظ استقلال کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس، امتحان خود را به خوبی پس داد و امروز نیز با حضور در عرصه‌های سازندگی و عمرانی نقش خود را همچنان حفظ کرده و این یک ثروت معنوی برای این کشور محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیج ۲۰ میلیونی امروز سرمشق بسیاری از ملت‌های آزاده جهان شده است، بسیجی که با دستان خالی ولی با دلی پر از شور و عشق به انقلاب در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به این ملت و نظام است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران با تاکید بر اینکه نیازمند ارائه آموزش‌های تخصصی مورد نیاز به نیروهای بسیجی هستیم، گفت: یک بسیجی با علم و تخصص می‌تواند سر منشاء بسیاری از خدمات در جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha