جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین پیرامون بررسی و رفع مشکلات خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم باید از یارانه ها بهره مند می شدند و نه مافیا و سرزنجیره، گفت: در تمام سالیان انقلاب اسلامی هرکجا وحدت بود، توانستیم به خوبی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولان استان خوزستان پیرامون بررسی و رفع مشکلات استان، در دفتر امام جمعه اهواز اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های خوزستان، ۵ چالش و مسأله استان شناسایی و با ظرفیت های استانی و کشوری به رفع آنها بپردازیم.

وی به تشکیل دبیرخانه و کارگروه پیگیری هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین باهدف رفع مشکلات استان خوزستان اشاره و بیان کرد: تقسیم کار لازم صورت می گیرد و هرکدام از مسئولان رسالت خود را اجرایی و عملی می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسأله مهم و اساسی استان را معضلات موجود و رفع آنها برشمرد و گفت: دولت تصمیم کلان و به حق گرفته که همه اقتصاددانان معتقد به ضرورت انجام این کار هستند، اما دشمن به دلیل در خطر افتادن منافع در تکاپو است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم باید از یارانه ها بهره مند می شدند و نه مافیا و سر زنجیره، ادامه داد: به همین دلیل دستشان کوتاه شده و دائما در حال توطئه هستند. خوزستان هم به دلیل اینکه در نوک پیکان حمله دشمن است، لازمه مقابله با این توطئه در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت ها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در تمام سالیان انقلاب اسلامی هرکجا وحدت بود، توانستیم به خوبی عمل کنیم به ویژه اگر در کنار این وحدت، مدیریت موفق و جهادی وجود داشته باشد، حرکت کُندی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اگر ۵ اولویت با تقسیم کار دنبال شود، شاهد افزایش اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم خواهیم بود.

امام جمعه اهواز گفت: مسئولان استانی و شهرستانی در بین مردم حضور پیدا کنند و به آنها دلگرمی داده شود، چراکه این حضور بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha