جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1024389
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
گزارش تصویری/ نشست دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام علیخانی ۳۰ روستای مورد هدف اردوهای جهادی حوزویان در مرداد امسال را زیرمجموعه شهرستان بابل عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه تمایل بسیاری در انجام خدمت و مشارکت در چنین رویدادهای فرهنگی و جهادی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه در نخستین نشستی که در راستای تشکیل قرارگاه جهادی حوزه های علمیه برای فعالیت در تابستان سال جاری برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت های جهادگران حوزوی گفت: گروه های جهادی می بایست خلأهای نظام و جامعه اسلامی را تحت پوشش قرار دهند.

وی با تشریح برنامه عملیاتی دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه در ماه های آتی افزود: این دبیرخانه به دنبال راه اندازی قرارگاهی جهت برگزاری اردوی جهادی طلاب در ۴۰ روستای استان مازندران در مرداد سال جاری است؛ تاکنون طی نشست هایی موفق به شناسایی مسائل و مشکلات ۳۰ روستای این استان شده ایم.

حجت الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته از مردم روستاهای مورد هدف دهه اول ماه محرم بیشترین موافقت را برای برگزاری این اردوها داشته است.

وی ۳۰ روستای مورد هدف اردوهای جهادی حوزویان در مرداد امسال را زیرمجموعه شهرستان بابل عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه تمایل بسیاری در انجام خدمت و مشارکت در چنین رویدادهای فرهنگی و جهادی دارند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه تصریح کرد: فعالیت های این دبیرخانه در دو قالب صفی و ستادی خواهد بود؛ در عرصه صفی ۳۰ گروه جهادی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت حضور طلاب جهادی در روستاهای کشور افزود: حضور ۱۲۰۰ طلبه جهادی در روستاهای کشور قطعاً می تواند منشأ اثرات و برکات بسیاری در پوشش مشکلات مختلف کشور باشد.

حجت الاسلام علیخانی بیان داشت: در این اردو کارویژه جشنواره قرآنی پیش بینی شده است تا به تناسب سن مخاطبین در موضوعات مختلف برگزار گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی مقرر است برنامه های تبلیغی، فرهنگی، عمرانی و مواساتی مختلفی انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha