جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1024402
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
تصاویر / آزمون ورودی سال تحصیلی 1402-1401 جامعه الزهرا (س)

حوزه/ بیش از ۴ هزار داوطلب ورود به مقاطع تحصیلی جامعة الزهرا علیهاالسلام امروز در آزمون سطوح دو، سه، چهار، سطح عالی فقه و بازپذیری به رقابت علمی با هم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان، مدیر سنجش و پذیرش جامعة الزهرا علیهاالسلام در حاشیه برگزاری آزمون ورودی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که به دو صورت مجازی در سطوح دو، سه و بازپذیری و به صورت حضوری در سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول برگزار شد، عنوان کرد: امروز بیش از ۴ هزار نفر در آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دو نوبت صبح و عصر شرکت می کنند.

وی افزود: در این آزمون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی ورود به سطح دو تحصیلی هستند، همچنین بیش از هزار و ۴۶۰ نفر در آزمون ورودی سطح سه در ۱۴ رشته تحصیلی شرکت می کنند.

ارمکان اضافه کرد: حدود ۲۰۰ بانوی طلبه متقاضی شرکت در آزمون ورودی سطح چهار در ۶ رشته تحصیلی شامل تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم شرکت کردند.

وی یادآور شد: امروز آزمون ورودی سطح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی برگزار شد، اما داوطلبان آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و در این آزمون شرکت کردند.

گفتنی است، نتایج آزمون سطح دو، سه و بازپذیری ۲۲ خرداد ماه و نتایج آزمون سطح چهار و دوره عالی فقه ۳۱ خرداد ماه اعلام می شود. پذیرفته شدگان در این آزمون پس از قبولی در مصاحبه به صورت رسمی به عنوان طلبه در جامعة الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha