پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه موقت شهرستان خمیر گفت: اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور با همراهی مردم و با تکیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سعید سالاری امام جمعه موقت شهرستان بندرخمیر، در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این شهرستان اظهار کرد: در مسیر طاعت الهی لازم است مراقب باشیم تا گاهی کمبودها و کاستی‌ها انسان را از ریل تقوا، تعهد و وفای به عهد خارج نکند.

وی افزود: در مسیر انقلاب اسلامی چه بسیار افرادی حضور داشتند که با مقاومت و ایستادگی خود، سبب شکوفایی و ماندگاری درخت تنومند انقلاب اسلامی شدند.

خطیب موقت جمعه شهرستان خمیر ادامه داد: یکی از جلوه‌های ناب که انسان را در مسیر سعادت قرار می‌دهد، استفاده از نصایحی است که از وجود پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع) برای مومنان مطرح شده که سبب پیشرفت در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به سالروز لغو لایحه ننگین کاپیتولاسین در ایران، خاطر نشان کرد: طمع به بیگانان، در تمامی امور و سرسپردگی به استعمار یک کشور را در مسیر حقارت قرار خواهد داد.

وی افزود: چرا باید اقتصاد یک کشور که دارای منابع وسیع و پایدار است، به ارز ترجیحی گره بخورد و لذا لازم است که برای این کار تدبیری اخذ شود تا دست دلالان کوتاه و سفره مردم رونق پیدا کند.

امام جمعه موقت شهرستان خمیر تصریح کرد: کمتر کسی است که به اشکالات اساسی در حوزه اقتصاد کشور واقف نباشد، بیماری که از دهه ۵۰ میراث دولت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور با همراهی مردم و با تکیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب قابل حل است، گفت: رفع موانع شکوفایی اقتصادی و حرکت بسوی تحقق اقتصاد مقاومتی دو ماموریت مهم دولت سیزدهم در عرصه اقتصاد است.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم تا پیرامون محور کورستان به لار، اقدامی با فوریت انجام دهند، اعلام کرد: تا چه زمان باید شاهد تصادفات دردناک در این محور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha